Oto co się stanie jeśli przestaniesz jeść cukier

żelki
It's only fair to share...Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Cukier jest zły ale to nic nowego prawda?

Ten artykuł nie jest o cukrze jest o tobie. Dlatego, że możesz wyglądać lepiej, twoja produktywność może być na zdecydowanie lepszym poziomie, a ty możesz być szczęśliwszy. Wystarczy tylko krok po kroku odstawić cukier na bok, na zawsze.

Poniżej kilka najważniejszych korzyści jakie odniesiesz rezygnując z cukru i kilka porad jak to zrobić, żeby było łatwiej:

Nowe upragniona sylwetka – mniej tłuszczu, zdecydowanie więcej mięśni.

Odstawienie cukry zmusza twój organizm do spalania zmagazynowanego w nim tłuszczu i korzystania z niego jako źródła energii. Ponad to redukuje zatrzymywanie wody przez twój organizm, co sprawi że twoje mięśnie będą lepiej wyglądać.

Wiele czynników wpływa na utratę tłuszczu i jedno też jest pewne – twoja waga nie będzie się wahać się przez cały czas, to co udało się zrzucić, łatwo nie wróci.

Czujesz się niekomfortowo ze wzdętym brzuchem? Unikanie cukru poprawi twój proces trawienia i pomoże ci pozbyć się dolegliwości związanych z zespołem jelita drażliwego (takich jak zatwardzenia lub biegunki).

Więcej energii

Produkty zawierające cukier są reklamowane jako produkty energetyczne ale one dają ci tylko chwilowy zastrzyk po czym następuje szybki i nagły spadek energii.

Jak z twoją produktywnością po cało nocnym imprezowaniu? Nie za dobrze. Posiłek pełen cukru również może powodować kaca, zmęczenie i senność. Po takim posiłku bardzo ciężko się skoncentrować. Naukowcy stwierdzili że cukier negatywnie wpływa na umiejętności poznawcze i pamięć.

Rady które pozwolą ci przejść przez proces odstawiania tłuszczu:

Naucz się odróżniać pragnienie zjedzenia czegoś słodkiego od prawdziwego głodu. Kiedy jesteś głodny zjesz prawie wszystko. Jeśli masz ochotę na słodkie to nie myślisz o innym jedzeniu tylko o słodyczach.

Kwaśne jedzenie pomaga zredukować chęć na słodkości. Jabłko, grejpfrut może w naturalny sposób zmniejszyć twoją chęć na słodycz. Jednak, pamiętaj że będzie ci ciężko całkowicie zrezygnować z cukry na samym początku.

Krok po kroku. Zacznij od napojów i soków. Potem przestań dodawać cukier do herbaty i kawy. Po jakimś czasie odetnij słodycze. Wkrótce zaczniesz sprawdzać czy w jakimś produkcie czasem nie znajduje się cukier i już nigdy nie spojrzysz wstecz.

 

Odstawienie cukru wpłynie w pozytywny sposób na twoją sylwetkę, produktywność i jakość życia na wiele sposobów. Jak już opanujesz łaknienie i nauczysz się żyć bez cukry będziesz w stanie zjeść coś słodkiego raz na jakiś czas bez żadnych negatywnych skutków. Zawsze pamiętaj, że cukier to cichy zabójca.

Jakub Jodlowski
Follow me

Jakub Jodlowski

Porwał mnie świat biznesu i ekonomia behawioralna. Kieruję się w życiu filozofią sceptycznego empiryzmu. Staram się podważyć moje teorie, zamiast szukać ich potwierdzenia. Wkurza mnie ignorancja oraz przerost formy nad treścią. Na wiele rzeczy nie mam wpływu ale mogę zrobić wystarczająco dużo żeby nie być frajerem. Próbuję poznać świat i czerpać z niego pełnymi garściami.
Jakub Jodlowski
Follow me

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *